Followers


Tuesday, April 17, 2012

hargai mereka....

bismillahirrahmanirrahim...

i love my family so much!


fuhhh, setelah sekian lama tak mengupdate blog ni, alhamdulillah,hari ni diberikan kesempatan olehNYA untuk mencoretkan sesuatu untuk tatapan korang..=D

........................

sebenarnya terasa rindu sangat kat family kt malaysia tu..huhu..

terngiang2 kata2 mama, "along blaja betol2..jadi anak yang solehah..mama takde harta lain da selain anak2 mama..mama nak anak2 mama blaja solat jenazah..nanti senang, bila mama da takde, anak2 mama yang uruskan jenazah mama"

wuwu..T__T

sedihnya..

sebak hati...

mudah2an ALLAH panjangkan umur mama..boleh jumpa cicit cocot..hehe...insyaALLAH.ameennnn!!

...................................

bila pikir2 balik, mak bapak kita ni banyak bagi nasihat dan ilmu yang berguna tuk masa depan kita..cuma, terpulang pada kita la nak menilainya macammana...

bagi aku, aku nampak semua tu bila aku da besar ni..da duduk jauh dari family, da tertarbiyah dengan ilmu2 islam, da ada keluarga sendiri..

oh, baru aku tau kenapa mama n abah selalu bising itu ini.....

syukran mama n abah!

along sayang mama n abah...=D

..................................

so, jom sama2 tanamkan dalam diri tuk jadi anak yang soleh dan solehah...

boleh jadi saham bagi kedua mereka d akhirat kelak..

tak rugi tau jadi anak yang soleh sebab kita dapat dunia dan akhirat..

sebab tu janji ALLAH!

wah, bahagianya kalau semua di dunia ni sentiasa menghargai kedua ibubapa...

takde antar ke pusat2 jagaan orang tua..

takde buang mak bapak kt tepi2 jalan..

takde sampai taknak balik kampung langsung sebab malu ada mak bapak yang tua dan miskin..

nauzubillah min zalik...

................................

mudah2an abrar al-itqan akan sentiasa menjadi anak yang soleh!

jadi ulama' islam yang masyhur..

jadi ilmuan islam yang pakar dalam segala aspek...

jadi hafizul quran yang sentiasa hidup dengan quran...

ameen ya RABB!!!

.................................
Fitrah_mujahidatunnisa sedang dalam proses mentarbiyah abrar ensem!

Sunday, March 11, 2012

JUALAN HEBAT!! (KOLEKSI BAJU SEJUK AKHAWAT!!)

bismillahirrahmanirrahim..

assalammualaikum semua!!

apa khabar?

meh2 tengok koleksi baju sejuk ni....

ada yang masih baru dan tak pernah dipakai, ada yang baru pakai sekali, ada yang da dipakai berkali2..

dijamin puas hati kerana baju diperbuat dari kain yang berkualiti tinggi dan mahal harganya..

...........................





BAJU BULU KAMBING BIRI-BIRI ORI
SAIZ = M
HARGA = JD 12
MASIH BARU, DIJAMIN TIPTOP! 
RESERVED! 





BAJU SEJUK NIPIS
HARGA =  JD 1
RESERVED!




BAJU SEJUK KAIT
HARGA = JD 3
BAJU YANG SMART!
RESERVED!





BAJU SEJUK KAIT
HARGA = JD 5
MASIH BARU, DIJAMIN TIPTOP
RESERVED!





BAJU SEJUK OREN
HARGA = JD 1
 
                                               

BAJU SEJUK /  BAJU HUJAN
HARGA = JD 5






BAJU COAT SEJUK
HARGA = JD 15
HARGA ASAL = JD 38 + +
MASIH BARU, DIJAMIN TIPTOP! 





BAJU SEJUK NIPIS
HARGA = JD 1
RESERVED!





BAJU SEJUK KAIT
HARGA = JD 10
HARGA ASAL = JD 25 + +
MASIH BARU, DIJAMIN TIPTOP!






BAJU SEJUK NIPIS 
HARGA = JD 1
RESERVED!



MAFLA LA ILA HA ILLALLAH
HARGA = JD 0.50





MAFLA SNOOPY PINK
HARGA = JD 0.50
 TAK PERNAH PAKAI, MASIH BARU




MAFLA RIMAU
HARGA = JD 0.50
PAKAI SEKALI, MASIH BARU






MAFLA KAIT
HARGA = JD 1.50
RESERVED

...............................

ADA LAGI BAJU SEJUK YANG BELUM DIUPLOAD..NANTIKAN KEMUNCULANNYA!!