Followers


Sunday, December 18, 2011

kembali la kepadaNYA..

bismillahirrahmanirrahim...

alhamdulillah, setelah sekian lama tak mencoretkan sesuatu yang bermanfaat di dalam blog ini, makanya, aku dengan rasa rendah diri ingin berkongsi ilmu2 yang ada untuk dikongsi bersama2..

.................

hmm..selama ni aku cuma duduk berdiam diri apabila membaca dan mengetahui tentang isu2 semasa yang sedang2 berlegar2 kat dunia sekarang ni..

terasa ingin bertindak, namun apakan daya, tak tahu nak mula dari mana..

so, aku rasa, dengan menggunakan medium seperti blog ni pun da dikira berdakwah atau dengan kata lain, menyeru orang ke arah kebaikan...insyaALLAH..

...............

sekarang heboh pasal :

1) ZINA
2) ANAK LUAR NIKAH
3) HOMOSEXUAL
4) HUDUD
dan banyaaaaaaaakkkk lagi...

wuuu~~dunia semakin menghampiri kehancuran..

bila peraturan ALLAH tak diambil kira dalam peraturan hidup, maka kerosakan datang bertimpa2...

...............

so, aku cuma nak mengesyorkan..kembali la kepada agama ALLAH...

kembali la kepada AL-QURAN dan AS-SUNNAH...

kembali la kepada fitrah rasa berTUHAN..

kembali la anda semua!

kerana umur kita hanya singkat..

sesingkat azan dan solat..

nape aku cakap macam tu?

kerana kita lahir dengan azan dan kita mati tanpa azan cuma dengan solat..

sependek itu je waktu yang kita ada..

sudah cukupkah amalan kita untuk menghadap yang ESA?


...................

allahummaghfirlana zunubana yaALLAH..

....................
Fitrah_mujahidatunnisa mengharap redha Ilahi~

0 comments: